みなさんこんにちは、優太です。
久しぶりに家族旅行に行って来ることになって今週のFANBOXの投稿は休載して来週から正常投稿します。
月4回の分量には支障がないようにします。
ありがとうございます。
(次のコンセプトのスケッチです。)
-
Hello, I'm Yuta.
It's been a while since I've been on a family trip, so this week's FANBOX post is off and will be posted normally from next week.
I will try not to interfere with uploading 4 times a month.
Thank you.
(This is a sketch of the following concept.)