CreatorsOk
aiki
aiki

fanbox


雷電将軍 Raiden Shogun T3

6月の絵① たぶん7月来る前に次の絵が完成できると思います。 以前一度雷電将軍を描きたかったですが、あの時LL将軍しか描けなかったと思いますね。 実は差分を描くのにかなりの時間がかかりました。 この絵はだいぶ6日前にもう描き終わったんだが。差分の処理は今日で完成しました。 なるべくお早めに6/30前に次の絵を完成できて、数日の休みを取ってモンハン SUNBREAKをプレイしたいです! -------------------------------------------------------------------- June Reward ① Maybe I can complete next painting before July. I had wanted to draw Raiden Shogun few months ago, but I think I can only draw LL Shougun that at that time. Affect, make difference took me a lot time. This work was has been done since 6 days ago. but was complete until now. I hope I can finish next painting before 6/30 and take few day rest to play MHR SUNBREAK ! -------------------------------------------------------------------- 6月獎勵① 6月應該還能生一套出來 之前有想要畫雷神, 但長期畫LL恐怕只能畫LL將軍了 我發現畫差分好花時間, 其實上周5已經畫好了 結果拖到今天才全部完成 希望在6/30前能畫完下一張, 我要休息打萌夯! --------------------------------------------------------------------

雷電将軍 Raiden Shogun T3

More Models and Creators