cha
つ﹏⊂
2020-12-15 16:46:52 +0000 UTC View Post
楽しく描きました。 ありがとうございます。 I enjoyed drawing it. Thank you.
2020-12-04 09:38:53 +0000 UTC View Post
初の非公開投稿です。 ありがとうございます。 This is your first private submission. Thank you.
2020-10-26 10:20:55 +0000 UTC View Post
最近行ったコミッションイラスト過程です。 めちゃくちゃで私だけ見分けられる場合がほとんどですね。 This is the recent commission illustration course. It's a mess, so I'm the only one who can recognize it....
2020-10-25 18:25:48 +0000 UTC View Post
他のスタイルの絵もきれいに描いてみたくて練習中です。 I'm practicing because I want to draw pretty pictures of different styles.
2020-10-25 18:04:43 +0000 UTC View Post