Hey there. Just a few test renders I made. I named the teen Adam now following a suggestion a user made. We still need a name for the red head though. I changed his hair again (but still red). I hope you like this version. こんにちは。ちょっとだけテストレンダリングをしました。 ユーザーからの提案で、ティーンにアダムという名前をつけました。 しかし、我々はまだ赤毛の名前が必要です。 私は彼の髪を再び変更しました(しかし、まだ赤い)。 このバージョンを気に入ってもらえるといいのですが。
Shinji
2022-10-09 14:27:52 +0000 UTC