[EN] I'm making them into stickers and I might make some of them into keychains, we'll see... I never sell keychains well, so I'm wary to make them because I end up with a stock I never sell out, and that takes up a lot of space on my table (x_x)
[ES] Voy a hacer pegatinas y puede que alguno de los diseños lo haga también en llavero, ya veremos... Nunca vendo bien los llaveros, así que me da cosa hacerlos porque acabo quedándome con mucho stock y me ocupa mucho espacio en la mesa (x_x)
Dio85
2022-07-07 01:51:52 +0000 UTC