ご覧いただきありがとうございます、白珠です!
6月もあっという間に半ばですね!皆さんの所は梅雨入りしたでしょうか…?
こちらはおそらくまだのようで、晴れた日は風が気持ちいです☺️
最近は誕生日を迎えたり、病院帰りに買い物したりでおいしいものを食べる機会が多かったのですが、今日食べたセブンイレブンのボロネーゼが一番おいしかった気がします🍣🍝
それでは最近の状況をお届けします!
--------------------------------------------------------
🍣NEWS
・新作マンガ発売日予定・体験版公開について
新作DLマンガ「上級術師が後輩に触手で敗かされる話」の販売日が
来週6/20㈮0:00~(予定)となりました!
同時に新作予告ページにて全52Pの内、25Pをどなたでも閲覧できる体験版を公開しましたので併せてご覧ください!
新作予告ページはこちら…☺️
サークルフォロー・お気に入り登録いただけるとうれしいです!
下記内容で過去作もセール中ですのでお見逃しなく!
------------------------------------------------------------
DLsite・・・2025/6/6(金)0:00~2025/7/3(木)23:59
FANZA・・・2025/06/7(土)0:00~2025/7/3(木)23:59
------------------------------------------------------------
3作目(珠ちゃん)・・・30%OFF!
DLsite
FANZA
メロンブックス
🍣2作目(白ちゃん)・・・50%OFF!
DLsite
FANZA
メロンブックス
🍣1作目(珠ちゃん)・・・50%OFF!
DLsite
FANZA
・C106について
●あなたのサークル「珠寿司」は、コミックマーケット106で「日曜日 東地区 “モ”ブロック-32b(東4ホール)」に配置されました●
C106スペースいただけました!
スペース位置はこちらから…お気に入り登録いただけると嬉しいです!
今回はお隣「桜水晶」様との合体サークルかつ初のお誕生日席となっております!
触手島?からは少し離れておりますのでお気を付けください🍣🙏
グッズとか用意したいですね☺️
・新作DL作品について
作画残り2Pまで来ました!
完成版をお披露目したくて仕方がないのですが、
後1週間、もう少しだけお待ちいただけますと幸いです🍣🙏
最後の途中経過、触手を股間にぴったりあてられてしまう白ちゃん…
・ご支援へのお礼
匿名の方よりほしいものリストから単三電池をいただきました、ありがとうございます!
右手のデバイスの電池がすぐなくなってしまうのでとても助かります…😭🙏
お礼を伝えたい思いもあるので、贈っていただいた方はこっそりDMなどいただけるとうれしいです☺️
ほしいものリストはこちらですのでよろしければ
ご助力いただけますと幸いです🍣🙏
ではまた!
------------------------------------------------------------
Thank you for taking the time to read this!
It's already mid-June! Has the rainy season started where you are? It seems like it's not here yet, and the breeze on sunny days feels so nice ☺️
Recently, I've had many opportunities to eat delicious food, like celebrating my birthday and shopping after a visit to the hospital, but I think the Bolognese from 7-Eleven that I had today was the most delicious 🍣🍝
## Now, here's my latest update!
🍣NEWS
* New DL Manga Release Date & Trial Version Release
The release date for my new DL manga is scheduled for next week, June 20th (Fri) at 0:00!
At the same time, I’ve made the first 25 pages of the full 52-page manga available as a trial version on the new manga preview page, so please check it out!
Here’s the preview page…☺️
I’d be thrilled if you could follow my circle and add it to your favorites!
## Additionally, don’t miss the sale of my past works, which is running with the following details!
DLsite: June 6th, 2025 (Fri) 0:00 \~ July 3rd, 2025 (Thu) 23:59
FANZA: June 7th, 2025 (Sat) 0:00 \~ July 3rd, 2025 (Thu) 23:59
--------------------------------------------------------------
3rd work (Tama-chan) – 30% OFF!
DLsite
FANZA
Melonbooks
🍣 2nd work (Haku-chan) – 50% OFF!
DLsite
FANZA
Melonbooks
🍣 1st work (Tama-chan) – 50% OFF!
DLsite
FANZA
* About C106
● Your circle "Tama Zushi" has been assigned to Comic Market 106 at "Sunday, East District 'Mo' Block-32b (East Hall 4)" ●
We got a space for C106!
Here’s the space location… I’d be happy if you could register it as your favorite!
This time, we’re doing a joint circle with "Sakura Suishou" and will be having our first birthday seat!
It’s a bit far from Tentacle Island, so please be careful 🍣🙏
We’re planning to prepare some goods as well ☺️
* About the new DL work
I’ve come down to the last 2 pages of the artwork!
I can’t wait to show you the completed version, but please hang on for just one more week 🍣🙏
* Thank you for your support
I received AA batteries from an anonymous person from my wish list, thank you so much!
The batteries for the device in my right hand run out so quickly, so this is a huge help…😭🙏
I’d like to express my gratitude, so if the person who sent them could secretly DM me, I’d be so happy ☺️
Here’s my wish list 🍣🙏
## See you again soon!
白珠
2025-06-15 15:12:36 +0000 UTCK
2025-06-14 14:25:58 +0000 UTC