CreatorsOk
facsimilere
facsimilere

fanbox


3月以降の更新について

いつもご支援ありがとうございます、助かってます……🙏


絵は変わらず描きたいのですが、ちょっと3月以降がだいぶ忙しくなりそうで、数ヶ月間はしっかりした更新ができなくなるかもしれません。申し訳ないです……。

なので、もし今後支援いただく際はそこもご了承の上でお願いします。


また事情が変われば報告させてもらいますm(_ _)m


___


Thank you for all your support and help ......🙏


I'd like to continue painting as usual, but it looks like I'll be a bit much busier after March and may not be able to update regularly for a few months. I'm sorry…

So if you'd like to support me in the future, please be aware of that as well.


I'll report back if things change!


More Models and Creators