いつもご支援と応援ありがとうございます。
プラン名変更のお知らせです。
これまで「作業用コーヒープラン」でしたが
今日から「作業用お茶」に変わります。
さっそく皆様からいただいた支援金を使って
お茶を購入しました。そして風邪をひかないよう
R1ドリンクも一緒に買いました。
思えばエナジードリンクプランから始まり
その次にコーヒープラン、そして現在のお茶と
だんだん体に優しい飲み物になっていますね^^
これ飲んで引き続き頑張りますっ(๑•̀ㅂ•́)و✧
Thank you for your continued support and assistance.
We would like to inform you of a change in the name of our plan.
It has been “Coffee Plan” until now.
From today, it will be changed to “Green tea”.
We have purchased Green tea with your support money right away.
And I also bought a nutritional drink to avoid catching a cold.
I'm going to keep drinking these and keep up the good work!
電箱/DENBAKO
2024-11-21 12:55:39 +0000 UTCarugald
2024-11-21 09:17:12 +0000 UTC