I'll be at the "Baignade du Renard".
Added 2023-08-28 10:00:01 +0000 UTC[ENG]
Hi guys!
I'd like to inform you that from September 1st to 3rd I won't be available, I'm taking part in a local furmeet "La Baignade du Renard", so during this period I won't be able to post my works, I'm sorry about that.
But don't worry, I'll resume posting my work on the morning of the 4th, just to let you know ππ.
I wish you a very nice day.
See you soon!
Maxime
---------------------------------------------------------------------------------------------
[FR]
Salut les gars !
Je vous informe que du 1er au 3 septembre je ne serai pas disponible, je participe un une furmeet locale "La Baignade du Renard", donc durant cette pΓ©riode je ne pourrai pas postΓ© mes Εuvres, j'en suis dΓ©solΓ©.
Mais ne vous inquiΓ©tez pas, je reprendrai le poste de mes Εuvres le 4 au matin, c'Γ©tait juste pour vous avertir ππ.
Je vous souhaite une très belle journée.
A bientΓ΄t !
Maxime