CreatorsOk
agehacho
agehacho

fanbox


投票締め切り / Voting closed

こんにちは、みんな。ついに投票が締め切られた。 今回のmmdは3p 1等、2等、3等のキャラクターを利用して作る予定だよ。 そして期待していたクリスマス衣装が今日完成した。みんなに高いクオリティの映像を提供できるように努力しているから期待してね。mmd製作はクリスマス前までには終えるつもりだよ。楽しく待っていてほしい。 そして素敵な衣装を製作してくれた私の友達Lowbornに感謝します(笑) Hi everyone, the voting is finally closed. This mmd will be made using characters from 3p, 1st, 2st, and 3st And the Christmas outfit that I was looking forward to is completed today. I'm trying to provide high-quality video to everyone, so please look forward to it. I'm planning to finish the production of mmd by Christmas. I hope you'll enjoy it And thank you to my friend Lowborn for making a great costume:) Clothes : https://www.patreon.com/lowborn/posts Patreon: https://www.patreon.com/AgehaSinYa Fanbox: https://agehacho.fanbox.cc/ Pixiv https://www.pixiv.net/users/6804495 Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCe5mFdf4PJ0cLBGyqWJA9cA TikTok : https://www.tiktok.com/@agehasinya

投票締め切り / Voting closed 投票締め切り / Voting closed

Comments

今回の投票で惜しむような人が多そうなので2位までするつもりでしたが、ちょうど3pモーションが気に入ったものを見つけてそれにしようと3人に確定しました(笑)

Ageha

3位まで作ってくれるんですね。ヤマト2位で惜しかったな~と思ってたので嬉しい(◦ˉ ˘ ˉ◦) クリスマス衣装も縁のフワフワ感いいですね。

ganger


More Models and Creators