CreatorsOk
railgun2nd
railgun2nd

fanbox


About July Thank You letter

購読者の皆様、日本時間の7月31日の午後11時頃に「お礼状」をお送りします。購読プランに応じてお礼状を受け取ります。 600円プランで「 水神小夜」をお送りします。 900円プランで「 水神小夜+猫猫」をお送りします。 サポートしてくれてありがとう! Dear subcribers, I will send you guys Thank You letter at around 11pm Japanese time on 31 JULY. You will get the letter according to your subscription plan. For 600 yen plan, I will pm you "Minakami Sayo". For 600 yen plan, I will pm you "Minakami Sayo + MaoMao". Thank you for the support! 親愛的訂閱者,我會在日本時間7月31日晚上 11 點左右向你們發送問侯信。您將根據您的訂閱計劃收到這封信。 600日元方案,我會pm你「 水神小夜」。 至於900日元方案,我會pm你「 水神小夜+猫猫」。 謝謝你的支持!

About July Thank You letter About July Thank You letter

Comments

Thank you letters have been sent, please let me know if there is any problem

電磁砲二期


More Models and Creators