Buenos días, ahora si pude publicarlo a tiempo, una disculpa por la demora, este es el último de este tramo, obviamente van a haber más, los próximos comics serán un poco más slice of life pero los extras seguirán con las interacciones de godin y michi.
Espero que les guste
——————————————————
Good morning, now I was able to publish it on time. Apologies for the delay. This is the last of this comic. Obviously, there will be more. The next comics will be a bit more slice-of-life, but the extras will continue with Godin and Michi's interactions.
I hope you like it.
alucardsito FB
2025-10-20 02:38:57 +0000 UTCCat Loki
2025-10-13 17:16:18 +0000 UTCYWolfdrein
2025-10-13 14:48:58 +0000 UTC