動くカリンをもう一度作ってみました!🖤💙 前回作ったものを気に入っていただけたようなので、今回も作ってみました! 今回で二回目のGIFですね! 前回と同じように、今回も気に入っていただけると嬉しいです…! I made a moving Karin once again!🖤💙 It seems like you enjoyed the one I made last time, so I decided to make another! This is the second GIF! Just like before, I really hope you like this one too…!
Gwan-E
2025-09-27 08:31:57 +0000 UTCGwan-E
2025-09-27 08:30:51 +0000 UTCGRAN-DON
2025-09-26 12:49:28 +0000 UTCエックス
2025-09-25 19:46:19 +0000 UTC