After a few days without posting anything! Here I bring you the new New Title Rework an old drawing! I really wanted to make a special to thank the 300 followers of Pixiv and the 120 of DeviantArt ... but in the end it ended up being a black and white experiment! I hope you like it!
-----
Despues de algunos dias sin publicar nada! Aqui les traigo el nuevo Rework de New Title un antiguo dibujo! Realmente queria hacer un especial para agradecer a los 300 seguidores de Pixiv y a los 120 de DeviantArt... pero al final termino siendo un experimento a blanco y negro! Espero que os guste!