Here is one more preview of Bowsette Rework! I have not really forgotten my previous Gravity Falls drawings, I will make them at the time. I hope you like this new way of drawing!
-----
Bowsette Reworkのもう1つのプレビューです。 私は以前の重力滝の絵を本当に忘れていませんでした、私はその時にそれらを作ります。 この新しい描画方法を気に入っていただければ幸いです!