Continuing with the Christmas spirit! Here I leave Sonia of Pokemon Sword / Shield! I hope you like it and remember more drawings this next weekend! They know that I don't rest here! XD
-----
クリスマスの精神を続けます! ここでポケモンソード/シールドのソニアを離れます! 来週の週末にあなたがそれを気に入って、より多くの絵を覚えて欲しいと思います! 彼らは私がここで休まないことを知っています! XD