本年も閲覧、ご支援していただきありがとうございましたm(_ _)m
去年と比べれば少しは画力も上がったかな……どうかな……?
来年もシコシコお絵描きを続けていくつもりですので、お付き合いいただければ幸いです。それではよいお年を!
Thanks for your viewing and support this year. I hope my painting has improved a little compared to last year.
I hope to continue drawing next year, and I hope you will enjoy it with me. Have a happy New Year!
いいな
2025-01-01 14:23:37 +0000 UTC