ロ〇描くのも久しぶりで これ見たいの声がたくさん聞こえまして描いてあげるから 決して僕はロ〇コンじゃない!ね! 8月もありがとう! --------------------------------------- Seems long time not painting "LL" Heard lots voice want to see this. Definitely not me like "LL"!! Thanks For August Supporting! --------------------------------------- 很久沒畫LL 被敲碗了所以先畫一張 絕不是我喜歡"LL"! 謝謝8月贊助! ---------------------------------------